• rozwiń
    • WIG20 2158.94 -0.47%
    • WIG30 2459.33 -0.39%
    • WIG 57502.14 -0.29%
    • sWIG80 11763.70 +0.51%
    • mWIG40 3786.21 +0.05%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-29 17:15

Dostosuj

Temat: Internet

Instagram chce zarobić więcej na reklamach. Ma plan ekspansji

"Rosjanie nie wyjdą na ulice. Putin nie ma się czego obawiać" Odtwórz: "Rosjanie nie wyjdą na ulice. Putin nie ma się czego obawiać"
"Rosjanie nie wyjdą na ulice. Putin nie ma się czego obawiać" "Źródło: TVN24 BiS"

Instagram, czyli fotograficzny serwis społecznościowy, ogłosił plany rozwoju w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i Australii. Przejęty przez Facebooka w 2012 roku serwis chce jeszcze w tym roku poszerzyć działalność reklamową.

Popularny portal społecznościowy, na którym miliony osób dzieli się swoimi zdjęciami, chce rozszerzyć działalność reklamową na trzech wielkich rynkach. Chodzi o Wielką Brytanię, Kanadę i Australię. To właśnie w tych krajach kupiony w 2012 roku przez Facebooka serwis planuje zwiększyć zyski ze sprzedaży reklam. Podobne rozwiązanie Instagram wprowadził już w listopadzie ubiegłego roku w Stanach Zjednoczonych.

Dobre wyniki

Władze serwisu poinformowały, że rozwiązania, które przyjęto w USA osiągnęły pozytywne wyniki, a w niektórych przypadkach były nawet "znacznie powyżej oczekiwań".  "Staramy się rozwijać Instagram tak, aby zbudować system zrównoważanego biznesu" - poinformowała spółka w komunikacie.

Wprowadzenie reklam także w krajach poza Stanami Zjednoczonymi dla ekspertów branży oznacza naturalną ewolucję. - Wprowadzenie reklam w krajach anglojęzycznych to logiczny krok, który pozwoli rozszerzyć działania Instagrama poza USA - mówi Debra Williamson, analityk mediów społecznościowych eMarketer.

Proces wprowadzania reklam jest powolny i stopniowy, bo władze spółki obawiają się, że zbyt duża liczba ogłoszeń może zniechęcić użytkowników. - Instagram ostrożnie wprowadzał reklamy w USA, więc podobnie zachowa się na innych rynkach - ocenia Williamson.

Milion miesięcznie

Pierwszymi reklamodawcami na Instagramie były Adidas, General Electric i Levi's. Potem w serwisie pojawiły się ogłoszenia około 20 firm. Według szacunków miesięczna kampania reklamowa kosztuje około milion dolarów.

Serwis społecznościowy ma ponad 200 mln użytkowników na całym świecie. Pozwala na robienie zdjęć i modyfikowanie ich przy zastosowaniu różnych filtrów, a następnie dzielenie się nimi ze znajomymi.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane