• rozwiń

Hamburger wciąż królem w Europie

Hamburger wciąż królem w Europie
Foto: sxc.hu Foto: Sprzedaż McDonaldsa wzrosła w maju o 4,8 proc. na świecie, a w Europie o 6 proc.

Dobry maj dla McDonald'sa. Sprzedaż tej największej na świecie sieci restauracji fast food poszła w maju w górę o 4,8 procent rok do roku - czyli lepiej od oczekiwań. Najlepiej było w Europie, gdzie sprzedaż zwiększyła się o 6 procent.

McDonalds'owi pomogło nowe menu, w tym mrożona kawa i koktajle owocowe, a także McWrap wprowadzony w Niemczech.

Oprócz Europy, nieźle poradził sobie też rynek Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki, gdzie sprzedaż wzrosła o blisko 4 procent. Rynek amerykański urósł o nieco ponad 3 procent, czyli o 1 punkt procentowy wolniej od oczekiwań.

- McDonalds wprowadza tyle nowych produktów ile tylko można w ciągu tylu godzin na dobą, ile się da - powiedział Bloombergowi Mark Kalinowski, analityk w nowojorskim Janney Montgomery Scott LLC.

Sprzedaż McDonald'sa rosła także w okresie kryzysu, gdyż duża część osób tracących pracę lub osiągających niższe zarobki, zarówno w USA jak i w Europie przerzucała się na hamburgery.

ram

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane