• rozwiń
    • WIG20 2325.16 +2.13%
    • WIG30 2669.62 +2.08%
    • WIG 59936.46 +1.83%
    • sWIG80 11642.53 +0.69%
    • mWIG40 4064.68 +1.34%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Gwiazda twarzą wódki? To się opłaca...

Gwiazda twarzą wódki? To się opłaca...
Foto: TVN24 Foto: Żubrówka będzie miała nowe żubranko

Dziś Central European Distribution Corporation ujawni szczegóły nowej kampanii promocyjnej żubrówki. Wiadomo, że wezmą w niej udział modelka Karolina Malinowska i dziennikarz Oliwier Janiak. Producenci wódek coraz częściej stawiają na znane nazwiska, by zrekompensować sobie zakaz reklamy - zauważa "Rzeczpospolita".

Jak pisze "Rz", Malinowska i Janiak zaprojektowali limitowaną edycję nakładek na butelki, tzw. żubranek. W 2009 r. rozgłos żubrówce zapewniła projektantka mody Viola Śpiechowicz.

Tak jak w ubiegłym roku wartość kampanii CEDC okryta jest tajemnicą. W branży mówi się, że użyczenie twarzy przez polską gwiazdę kosztuje kilkaset tysięcy złotych - pisze "Rz".

Gwiazda zamiast reklamy

Znacznie więcej za reklamowanie wódki Sobieski polsko-francuskie Belvedere zapłaciło Bruce’owi Willisowi. Amerykański aktor mógł otrzymać 16 mln dolarów i 3,3 proc. akcji Belvedere. Znane osoby zatrudnia także Stock Polska. Jego żołądkową gorzką promowali już piosenkarka Maryla Rodowicz oraz aktorzy Marek Włodarczyk i Krzysztof Kowalewski - podkreśla "Rz".

Jak zauważa gazeta, producenci wódki starają się zapewnić rozgłos swoim markom, ponieważ w Polsce nie można reklamować mocnych alkoholi. Zgodnie z obowiązującym prawem napoje zawierające więcej niż 4,5 proc. alkoholu, inne niż piwo, można promować tylko w punktach sprzedaży.

bgr/sk/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane