• rozwiń

Grupa TVN nawiązała współpracę z Viacom, gigantem kanałów tematycznych

Grupa TVN nawiązała współpracę z Viacom, gigantem kanałów tematycznych
Foto: TVN Foto: Współpracę nawiązano w ramach Premium TV

Grupa TVN nawiązała współpracę w ramach Premium TV z Viacom, największym międzynarodowym nadawcą kanałów tematycznych obecnym na polskim rynku. Od 1 stycznia 2013 roku Premium TV będzie odpowiadać za sprzedaż czasu reklamowego w stacjach z portfolio Viacom, m.in. MTV, Comedy Central czy Nickelodeon.

- Bardzo cieszymy się z decyzji Viacom. Powierzenie Premium TV reprezentacji handlowej kanałów o bardzo silnych markach jest dla nas potwierdzeniem, że rynek docenia nasz profesjonalizm oraz zaangażowanie w budowaniu silnej pozycji zarówno kanałów tematycznych, jak i nowych stacji ogólnopolskich - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.

Z pełnym przekonaniem oczekujemy na naszą współpracę z Premium TV TVN, jako naszym nowym partnerem w zakresie sprzedaży reklam na polskim rynku od stycznia 2013.

Darek Janczewski, Wiceprezes ds. Sprzedaży oraz Country Manager Viacom International Media Networks Polska

Zwrócił jednocześnie uwagę, że "współpraca z kanałami Viacom pozwoli poszerzyć ofertę dla klientów". - Dzięki dotarciu do różnych grup demograficznych nasze produkty wzmocnią się zarówno w obszarze jakościowym, jak i ilościowym - ocenił Karasowski.
"Znaleźliśmy idealnego partnera"

Z kolei zdaniem Darka Janczewskiego, wiceprezesa ds. Sprzedaży oraz Country Manager Viacom International Media Networks Polska, "biorąc pod uwagę długoletnie doświadczenie TVN i jej świetną kondycję na rynku jestem pewien, że znaleźliśmy idealnego partnera, aby zainteresować naszą ogromną różnorodnością rozrywkowych treści odpowiednich klientów i domy mediowe w całej Polsce".

- Z pełnym przekonaniem oczekujemy na naszą współpracę z Premium TV TVN, jako naszym nowym partnerem w zakresie sprzedaży reklam na polskim rynku od stycznia 2013 - podkreślił Janczewski.

Stacje telewizyjne należące do Viacom w okresie styczeń-wrzesień 2012 roku osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,7 proc. w komercyjnej grupie (16-49).

Firma Viacom obsługuje m.in. takie kraje, jak Niemcy, Szwajcarię, Austrię, Ukrainę, Szwecję, Norwegię, Danię czy Holandię. Oprócz MTV, Comedy Central, Nickelodeon i innych popularnych marek w branży rozrywkowej firma Viacom International Media Networks oferuje w Europie Północnej 37 kanałów dla dzieci i rodzin oraz dla dwóch docelowych grup odbiorców: młodzieży i widzów dorosłych. Usługi telewizyjne Viacom docierają ogółem do 67 mln gospodarstw domowych.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane