• rozwiń
    • WIG20 2102.23 +1.85%
    • WIG30 2406.14 +1.71%
    • WIG 56035.15 +1.46%
    • sWIG80 11616.48 +0.39%
    • mWIG40 3778.54 +0.59%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Frugo wróciło z przytupem

Frugo wróciło z przytupem
Foto: TVN24 Foto: Frugo wróciło - odniosło suckes

"No to Frugo" wróciło na rynek po długiej nieobecności i od razu odniosło sukces. Firma FoodCare chwali się świetnymi wynikami sprzedaży napojów. Już zapowiada, że wprowadzi nowe produkty - lody i gumy do żucia - pisze "Puls Biznesu".

FoodCare chwali się, że po dwóch miesiącach od powrotu Frugo, sprzedaż napoju osiągnęła 32 mln zł. - Przekroczyła nasze oczekiwania, a tendencja wzrostowa cały czas się utrzymuje (...) Z optymizmem patrzymy w przyszłość - mówi Paulina Włodarska, menedżer ds. marketingu z FoodCare.

Jak oceniają eksperci, taki wynik może zapewnić firmie sprzedaż roczną na poziomie nawet 200 mln zł.

Lody i gumy Frugo

Sukces napoju zachęcił firmę do kolejnych innowacji. FoodCare planuje wprowadzenie na rynek nowych produktów - lodów i gum do żucia Frugo. Jeśli chodzi o gumy, eksperci są sceptyczni, bo rynek jest już nasycony. Większe szanse widzą w lodach, ale podkreślają, że ich spożycie w Polsce jest sezonowe i uzależnione od kaprysów pogody.

jk//kdj/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane