• rozwiń

"Financial Times": szef Ryanaira odkrył, że bycie milszym dla pasażerów działa

"Financial Times": szef Ryanaira odkrył, że bycie milszym dla pasażerów działa
Foto: Wikipedia (CC BY SA)/ Sam Slipknot Foto: Ryanair to popularna tania linia lotnicza

Prezes linii lotniczych Ryanair Michael O'Leary odkrył, że bycie milszym dla pasażerów może faktycznie przełożyć się na zyski w budżecie przewoźnika - pisze "Financial Times". O'Leary stwierdził też, że oczekuje większego ruchu na lotniskach w Gdańsku i w Modlinie.

Podczas dorocznego spotkania Ryanair w Dublinie O'Leary mówił: - Nasi klienci i akcjonariusze odpowiedzieli pozytywnie na poprawę obsługi i satysfakcji klienta, lepszą platformę cyfrową i start programu Plus Business Service.

Inna strategia

Jak pisze "FT", przed zmianą strategii linie lotnicze "znane były z pobierania opłat od niemal każdej usług od klientów i słabo prezentującej się strony internetowej".

Firma podniosła ostatnio prognozę ruchu o milion pasażerów. Większe mają być też zyski - z 620 do 650 mln euro.

- Obecnie oczekujemy nieco lepszego wzrostu ruchu w harmonogramie zimowym, po tym jak funkcjonować zaczną nowe bazy na lotniskach w Kolonii, Gdańsku, Glasgow i Warszawa-Modlin, a także znacznego zwiększenia częstotliwości lotów z Dublina do brytyjskich miast i do stolic europejskich - podkreślił O'Leary.

I dodał: - Jeszcze za wcześnie, aby mieć pewność, ale poprawa jakości obsługi i nowe taryfy pozwalają nam ostrożnie podnieść naszą prognozę wzrostu ruchu i zysk za cały rok.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane