• rozwiń
    • WIG20 2233.87 +0.35%
    • WIG30 2531.47 +0.32%
    • WIG 58751.67 +0.22%
    • sWIG80 11571.42 -0.14%
    • mWIG40 3746.86 -0.06%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-15 17:15

Dostosuj

Dziewczynki polubiły Lego. Sukces koncernu po 20 latach starań

Dziewczynki polubiły Lego. 
Sukces koncernu po 20 latach starań
Foto: lego.com Foto: Linia produktów "Firends" cieszy się popularnością wśród klientów

Seria klocków Lego "Friends" to pierwszy od 20 lat sukces linii produktów zaprojektowanych specjalnie dla dziewcząt - powiedział Bali Padda, dyrektor operacyjnych Lego.

- Próbowaliśmy dotrzeć do tej grupy klientów wiele razy w ciągu ostatnich 20 lat. To pierwszy raz gdy odnieśliśmy sukces - powiedział Padda w wywiadzie przy okazji otwarcia nowego biura firmy w Londynie.

Duże wzrosty

Jak przypomina Bloomberg, trzy lata temu producent wypuścił na rynek linię produktów wzorowanych na centrach handlowych, domu, plaży i salonu dla zwierząt. Jej sprzedaż rosła 20 proc. każdego roku - podał Padda.

W tym roku Lego nadal notuje pierwsze miejsce w rankingu prezentów dla chłopców, zaś wśród produktów dla dziewcząt zajmuje on szóste miejsce, za produktami Disneya - wynika z danych Narodowej Federacji Handlu USA, na które powołuje się Bloomberg.

- To niesamowite, jak szybko rośliśmy na tej liście. Biorąc pod uwagę, że linia "Friends" została uruchomiona tylko trzy lata temu - zaznaczył prezes Lego Jorgen Vig Knudstorp.

Dodał, że choć Lego od lat miało produkty skierowane zarówno do chłopców, jak i dziewcząt, to brakowało tych, które by "naprawę przemawiały do tej ostatniej grupy". Dodał, że firma będzie kontynuować ten kierunek.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane