• rozwiń
    • WIG20 2188.20 +0.70%
    • WIG30 2521.46 +0.73%
    • WIG 56753.79 +0.71%
    • sWIG80 11547.10 +0.62%
    • mWIG40 3939.78 +0.74%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Dostaną premię, zostawią swoje dane

Dostaną premię, zostawią swoje dane
Foto: TVN24 Foto: Dane w internecie w zamian za bonusy

Dwie trzecie internautów (62 proc.) pozwoliłoby się śledzić firmom w sieci, gdyby miało za to premie - informuje "Dziennik Gazeta Prawna", powołując się na badanie firmy doradczej KPMG.

Jak stwierdza Jerzy Kalinowski z KPMG, stopień akceptacji takich działań jest coraz większy. Ale w zamian oczekiwania są duże. - Mogą to być promocyjne ceny w sklepach, gry lub inne treści rozrywkowe, a także usługi informacyjne - wylicza.

Informacje w chmurze

Jeszcze bardziej zaskakuje, że 63 proc. konsumentów chce składować w chmurze, czyli na zewnętrznych serwerach, informacje nt. ich zdrowia, pod warunkiem, że będą mieli do nich dostęp za pomocą komórki. - To może zaowocować nowymi biznesami i usługami w tym sektorze - ocenia z kolei Jan Karasek z KPMG.

Według badania aż 86 proc. aktywnych użytkowników sieci - których liczebność KPMG szacuje na ok. 11 mln osób - codziennie korzysta z sieci społecznościowych, gdzie czerpie informacje o produktach i usługach.

Badanie pokazuje też, że prawie połowa konsumentów na świecie, w tym w Polsce, będąc na zakupach wykorzystuje telefony komórkowe i tablety w poszukiwaniu sklepów i produktów. - Firmy z tego sektora muszą stworzyć strategie sprzedaży wielokanałowe, uwzględniające internet i nowe technologie - podkreśla Kalinowski.

mn\mtom\k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane