• rozwiń
    • WIG20 2325.16 +2.13%
    • WIG30 2669.62 +2.08%
    • WIG 59936.46 +1.83%
    • sWIG80 11642.53 +0.69%
    • mWIG40 4064.68 +1.34%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Dostał w twarz, ale do reklamy się nadaje

Dostał w twarz, ale do reklamy się nadaje
Foto: materiały dystrybutora Foto: Ecclestone w twarzowej wersji

Bernie Ecclestone, szef Formuły 1, tuż po słynnym pobiciu pod koniec listopada nie wyglądał na szczęśliwego. Postanowił jednak przekuć te bolesne doświadczenie w sukces marketingowy. On i producent zegarka, który skradziono mu podczas napadu.

80-letniego Brytyjczyka i jego przyjaciółkę Brazylijkę Fabianę Flosi zaatakowało czterech mężczyzn. Skradli im zegarki i inne kosztowności. Ecclestone oszacował straty na blisko milion złotych.

Sporą częścią tej sumy była wartość zegarka firmy Hublot, który zabrali złodzieje.

Teraz Ecclestone wraz z Hublotem postanowili pójść za ciosem. W środę w "Financial Times" i "International Herald Tribune" Hublot wykupił miejsce na reklamę. Widać na niej mocno poobijanego Ecclestone'a, a pod nim napis: "Zobacz co ludzie zrobią dla Hublota".

Poniżej jest jeszcze jeden napis: "Hublot potępia wszelkie formy przemocy i rasizmu".

mtom

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane