• rozwiń
    • WIG20 2108.05 +0.10%
    • WIG30 2410.09 +0.04%
    • WIG 56118.92 -0.01%
    • sWIG80 11591.88 -0.39%
    • mWIG40 3756.04 -0.24%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Ćwierknięcia sponsorowane

Ćwierknięcia sponsorowane
Foto: TVN24 Foto: Twitter do zarabiania

Po czterech latach istnienia Twitter zacznie zarabiać. Serwis przedstawił właśnie ofertę reklamową dla firm.

Usługa nazywa się Promoted Tweets, czyli "ćwierknięcia sponsorowane". Na skorzystanie z niej zdecydowały się na razie m.in. Best Buy, Sony Pictures, Starbucks i Virgin America. Dzięki opłaceniu usługi reklamy firm będą pojawiały się jako pierwsze po skorzystaniu z opcji wyszukiwania.

Podobnie jak linki sponsorowane w Google'u reklamy na Twitterze będą pojawiały się u góry listy wyszukiwań. Z czasem mają się też zjawić w strumieniu wiadomości, które użytkownicy widzą podczas logowania się do serwisu. Najpierw, jak zapewniają

przedstawiciele serwisu, zobaczy je od 2 do 10 proc. użytkowników. Sponsorowane "ćwierknięcia" mają z czasem trafiać do wszystkich użytkowników.

Czas zacząć zarabiać

Twitter, mini-blog umożliwiający publikowanie w sieci wpisów do 140 znaków, działa w internecie od marca 2006 roku. I mimo podkreślania jego potencjału przez fundusze inwestujące w niego miliony nie spieszył się z inicjatywami, które zapewniłyby mu przychody.

Zeszły rok Twitter zakończył wprawdzie na plusie, ale wyłącznie dzięki umowom z Google'em i Microsoftem. Od jesieni ub.r. wpisy publikowane na Twitterze są także dostępne w wyszukiwarkach Google i Bing. Google zapłacił za to serwisowi 15 mln dol., Microsoft - 10 mln dol.

mkg//kdj

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane