• rozwiń
    • WIG20 2165.09 -1.34%
    • WIG30 2458.53 -1.27%
    • WIG 57415.20 -1.05%
    • sWIG80 11575.28 -0.45%
    • mWIG40 3714.83 -0.93%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 15:31

Dostosuj

Citroen zapowiada nowy wizerunek marki

To jedna z najgorętszych premier motoryzacyjnych tego sezonu. Ciroen zaprezentował swój najnowszy model - C4 Cactus. W hali wystawowej Le Bourget pod Paryżem francuski kompakt jako pierwsi mogli zobaczyć dilerzy, a następnie zaproszeni na galę dziennikarze motoryzacyjni.

Nieprzypadkowo światową premierę Cactusa zaplanowano w rocznicę urodzin André Citroëna.

- To dla nas symboliczna data. W 2009

roku pokazaliśmy światu nowy wizerunek marki - linię DS. I również w dzień urodzin André Citroëna pokazujemy zupełnie nowy produkt, który będzie zapowiadał nową wizję gamy głównej - powiedział Frédéric Banzet, dyrektor generalny Citroëna.

Rewolucja?

Wizerunek marki opiera się na trzech wartościach - odważniejszym designie, większym komforcie i użytecznych technologiach.

- To samochód pełen innowacji. Pokazuje nowy styl marki, bardzo żywy, prosty. Dedykujemy go ludziom, którzy mają dość jeżdżenia zwykłymi autami - podkreślił Alexandre Malval, szef designu marki.

Francuski kompakt jest zapowiedzią rewolucji w gamie samochodów tego producenta. Auto zadebiutuje w polskich salonach we wrześniu. Cena to około 43 tys. zł.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane