• rozwiń
    • WIG20 2183.25 +0.85%
    • WIG30 2470.27 +0.77%
    • WIG 57418.58 +0.69%
    • sWIG80 11429.60 -0.17%
    • mWIG40 3647.38 +0.29%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Canneńskie Lwy w rękach Polaków

Canneńskie Lwy w rękach Polaków
Foto: Cannes 2008 Foto: Zwycięska reklama w kategorii Foods&Snacks

Trwa najważniejszy na świecie festiwal reklamy w Cannes. Ogłoszono pierwsze wyniki. Laureatami Brązowych Lwów w dziedzinie "outdoor" jest polski oddział Saatchi&Saatchi. Pierwsi prezentujemy wygrane prace.

Polacy: team artystyczny agencji Saatchi&Saatchi Radek Kotapka i Bożena Slaga pod kierownictwem dyrektora kreatywnego Maxa Olecha zdobyło statuetkę Brązowych Lwów canneńskich za reklamę społeczną dla Greenpeace. Idea recyclingu, promowana na plakacie została przedstawiona pod hasłem "Wierzę w reinkarnację. Kompozycję z produktów "zielonych", czyli takich, które ulegają biodegradacji albo można powtórnie przetworzyć, sfotografował polski fotografik Igor Omulecki.

Grand Prix w kategorii "Ambient", czyli reklamy interaktywnej, która może mieć bardzo dziwne i nowatorskie formy oraz pola eksploatacji, zdobyła reklama stworzona przez agencję BBDO z siedzibą w Nowym Jorku. Nazywa się "HBO Voyeur Project" i jest specjalnie zbudowanym szklanym domem, przez którego ściany widać całą przestrzeń wewnątrz i żyjących w środku ludzi. Przedmiotem reklamy jest, oczywiście, telewizja.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane