• rozwiń
    • WIG20 2325.87 +0.07%
    • WIG30 2673.27 -0.07%
    • WIG 60492.16 -0.06%
    • sWIG80 11970.95 +0.65%
    • mWIG40 4092.89 -0.38%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 10:03

Dostosuj

Branża hazardowa chce się przypudrować

Branża hazardowa chce się przypudrować
Foto: TVN24 Foto: Gra o dobre imię

Przedsiębiorcy z branży hazardowej pilnie szukają firmy PR. Jak ustaliła „Rz”, do Związku Firm Public Relations wpłynęła prośba od Izby Gospodarczej Producentów i Operatorów Urządzeń Rozrywkowych o pomoc w tej sprawie.

Z listu Związku Firm PR do największych agencji działających w tej branży wynika m. in., że agencja, która ma się zająć PR jednorękich bandytów, powinna być gotowa do współpracy z producentami i operatorami automatów od zaraz. Ma zajmować się m.in. współpracą z kluczowymi mediami, administracją państwową oraz organizacjami pracodawców i samorządu gospodarczego.

– Złagodzenie histerii wokół branży hazardowej jest możliwe – mówi Marcin Rosołowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju firmy Art Media. – Jednak nie będzie tanie. Usługi PR mogą kosztować co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie.

We wtorek premier Donald Tusk ogłosił plan radykalnej walki z hazardem. Ustawa, która ją umożliwi, ma już za dwa tygodnie trafić do Sejmu.

mkg ram

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane