• rozwiń
    • WIG20 2235.52 -0.59%
    • WIG30 2531.97 -0.67%
    • WIG 58816.98 -0.55%
    • sWIG80 11572.11 -0.16%
    • mWIG40 3758.82 -0.57%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Bo "kot nie może mówić"

Bo "kot nie może mówić"
Foto: mat. producenta Foto: Ten kot wybiera żwirek firmy Clorox

Sądowe starcie producentów kuwet i żwirku dla kotów. Jedna firma oskarża drugą o kłamstwo w reklamie. Podstawą pozwu jest stwierdzenie, że "koty nie potrafią mówić".

Firma Church & Dwight zdecydowała się na pójście do sądu, po serii reklam telewizyjnych konkurencji. W spotach firmy Clorox, gadatliwe koty wyrażały ludzkim językiem swoje uwielbienie dla kuwet i żwirku tej firmy, jednocześnie zdecydowanie odrzucając produkt konkurencji.

Zapachowa sprawa

Podstawą sądowego pozwu jest stwierdzenie, że koty nie mogły same powiedzieć, że żwirek firmy Church & Dwight gorzej eliminuje brzydkie zapachy. - Powszechnie wiadomo, że koty nie potrafią mówić - napisano w dokumencie skierowanym do nowojorskiego sądu.

Drugą linią ataku firmy Church & Dwight, jest stwierdzenie, że "węch kotów zdecydowanie różni się od ludzkiego" i niekoniecznie to co ludziom wydaje się śmierdzieć, musi być tak samo niemiłe dla zwierząt. - Tak więc zapewnienie firmy Clorox, że ich produkt lepiej eliminuje przykre zapachy, jest fałszywe - stwierdzili prawnicy.

Tylko sześć

Na poparcie swoich tez firma przytoczyła badanie, z którego wynika, że spośród 158 kotów podczas badań tylko sześć nie chciało załatwić się do kuwety produkcji Church & Dwight.

Firma domaga się odszkodowania i zakazu emitowania reklam firmy Clorox.

mk//mat

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane