• rozwiń
    • WIG20 2290.05 +0.16%
    • WIG30 2632.51 +0.12%
    • WIG 59092.01 -0.48%
    • sWIG80 11610.11 +0.08%
    • mWIG40 4032.87 -0.30%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 09:03

Dostosuj

Biznesmenie! Otwórz oczy na Warszawę

Biznesmenie! Otwórz oczy na Warszawę
Foto: TBWA\PR Foto: "Otwórz oczy na Warszawę"

Biznesmeni, a właściwie znudzone perspektywą udziału w kolejnej rutynowej konferencji szare manekiny spadają z krzeseł na myśl o podróży do fascynującej i tętniącej życiem Warszawy - w ten sposób reklamowana jest polska stolica w BBC World.

30-sekundowa anglojęzyczna reklama ma przekonać świat do polskiej stolicy, a zwłaszcza kadrę menadżerską wyższego szczebla. Spot pod hasłem "Otwórz oczy na Warszawę" można zobaczyć w BBC World. Będzie emitowany pięć razy dziennie w najlepszym czasie antenowym do 11 listopada.

Dlaczego manekiny?
- Panowie pod krawatem nie przykuwają uwagi. A manekiny i owszem. Dzięki temu ludzie z ciekawości oglądają reklamę do końca - przekonuje Edyta Musialak, menadżer sprzedaży w fundacji Warsaw Destination Alliance, która zrealizowała spot. Na pytanie, czy nie obawia się, że kukły zamiast zachęcić biznesmenów do odwiedzenia Warszawy zniechęcą, ich odpowiada: - Reklama jest kontrowersyjna, bo taki był nasz cel. Chcemy by ludzie o niej opowiadali. Niech wybiorą coś nowego. Nie Paryż, Budapeszt, czy Pragę tylko Warszawę - opowiada Musialak.

Warszawa dobra na konferencję i zabawę
W reklamie poza naradą manekinów, widać także wiązankę migawek z Warszawy - zabytki, restauracje, biurowce, fragment koncertu. Na koniec ubawione manekiny spadają z krzeseł. Spot będzie pokazany w BBC World 280 razy w najlepszym czasie antenowym.

Kampanii przygotowała fundacja Warsaw Destination Alliance. Należy do niej około 90 firm, głównie stołecznych hoteli, które chcą rozsławić Warszawę na świecie i zapewnić sobie klientów. To kolejna taka inicjatywa fundacji. I zapewne nie ostatnia. Bo organizatorzy są przekonani, że to właśnie dzięki reklamom w prasie i telewizji Warszawa jest na świecie bardziej rozpoznawalna. W zeszłym roku spoty reklamowe Warszawy emitowane w BBC World obejrzało 9,6 miliona widzów.

mpj

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane