• rozwiń
    • WIG20 2194.58 -0.57%
    • WIG30 2490.03 -0.77%
    • WIG 58026.68 -0.72%
    • sWIG80 11627.70 +0.15%
    • mWIG40 3749.54 -1.58%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Temat: Internet

Biznes lekceważy mobilność. Nie ma stron na smartfony

Biznes lekceważy mobilność. Nie ma stron na smartfony
Foto: shutterstock.com Foto: Strony mobilne są tańsze niż myślą przedsiębiorcy

Większość firm nie ma witryny, która dobrze prezentuje się w smartfonie – donosi "Puls Biznesu". Według najnowszego raportu firmy ActiveMobi - 93 proc. stron internetowych polskich małych i średnich firm słabo prezentuje się na sprzęcie mobilnym.

Dlaczego przedsiębiorcy tak rzadko myślą o klientach mobilnych? Zdaniem Grzegorza Miśty, dyrektora marketingu ActiveMobi, decyduje o tym brak wiedzy na temat różnic między klasyczną a mobilną wersją witryny.

Tanio czy drogo?

Przedsiębiorcy uważają również, że wdrożenia w tej dziedzinie oznaczają duże nakłady pieniędzy i konieczność zdobycia zaawansowanej wiedzy technicznej.

- Tymczasem wprowadzanie takich nowości wcale nie wymaga niesłychanych kompetencji cyfrowych. Nie dość tego - są to rozwiązania tanie - przekonuje Grzegorz Miśta.

Obowiązkowa obecność

- Obecność firmy w kanale mobilnym zaczyna być obowiązkiem. Skoro klienci za pośrednictwem telefonu sprawdzają pocztę, korzystają z systemu bankowego, zamawiają taksówki lub posiłki, nie ma najmniejszego powodu, żeby nie mogli za jego pomocą wyszukać informacji na temat interesującej ich firmy lub oferty - uważa Michał Berezowski, partner zarządzający firmy badawczej CubeResearch.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane