• rozwiń
    • WIG20 2337.24 -0.22%
    • WIG30 2672.42 -0.25%
    • WIG 60770.67 -0.26%
    • sWIG80 11960.73 +0.01%
    • mWIG40 4040.85 -0.26%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 11:46

Dostosuj

Billboardy będą znikać z ulic

Billboardy będą znikać z ulic
Foto: SXC Foto: Billboardów reklamowych będzie coraz mniej

Wielkie billboardy reklamowe nie przyniosły oczekiwanych zysków, dlatego będzie ich coraz mniej. Rozwijać się za to mają m.in. citylighty, adresowane do konkretnych grup odbiorców. Ale prawdziwego ożywienia na rynku reklamy można spodziewać się dopiero w 2011 r. - przewiduje w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną" prezes Clear Channel Polska, Kalina Janicka.

Firmy reklamowe już szykują się do spodziewanego ożywienia. Clear Channel Polska zdecydował, że jesienią ograniczy ilość ulicznych billboardów. Jak tłumaczy prezes, wcześniej był to dobry nośnik reklamowy, ale wraz z rozwojem rynku stracił on na wartości.

Rozwijać się mają natomiast - zdaniem Kaliny Janickiej - backlighty (wielkoformatowe nośniki podświetlane, umieszczane przy głównych arteriach miasta) oraz citylighty (również podświetlane nośniki o małym formacie, umieszczane głównie na przystankach i w przejściach podziemnych).

Będzie bardziej ekskluzywnie

Według Janickiej, kryzys sprawił, że reklamodawcy dążą do maksymalnej efektywności oraz ekskluzywności tablic i ich lokalizacji. Stąd bardziej premiowane są mniejsze formaty nośników. Powoli w przeszłość będą odchodzić wielkie billboardy, które stawiano w olbrzymiej ilości i dość chaotycznie. - Musi dojść do uporządkowania przestrzeni miejskiej - uważa prezes Clear Channel Polska.

mon ram/k

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane