• rozwiń
    • WIG20 2233.87 +0.35%
    • WIG30 2531.47 +0.32%
    • WIG 58751.67 +0.22%
    • sWIG80 11571.42 -0.14%
    • mWIG40 3746.86 -0.06%

Ostatnia aktualizacja: 2019-11-15 17:15

Dostosuj

Bez Pepsi na Wielkim Finale

Bez Pepsi na Wielkim Finale
Foto: sxc.hu Foto: Pepsi nie po drodze na Super Bowl

Koncern Pepsico po raz pierwszy od 23 lat nie kupi reklamy dla Pepsi na lutowy Super Bowl - finał ligi futbolu amerykańskiego, w telewizji CBS. Jak wyjaśnia spółka, taka forma reklamy nie pasuje do obecnej strategii tej marki.

Pepsi reklamowało się regularnie na Super Bowl od 1987 roku. W ubiegłym roku - według TNS Media Intelligence - Pepsico było jednym z czterech głównych reklamodawców. Średnia cena 30-sekundowego spotu kosztuje ok. 3 mln dolarów. W tym momencie wyprzedane jest już ok. 90 proc. czasu antenowego.
- Emisja reklamy podczas Super Bowl to ważny etap dla reklamodawcy, jeśli wpisuje się w strategię marki - powiedział Frank Cooper, wiceprezydent Pepsico Americas Beverages. - Jakkolwiek marka nie powinna być ślepo przywiązana do historii - dodał.

Jak donosi CNN, decyzja może mieć związek z kryzysem, a także z najnowszą kampanią "Pepsi Refresh Project", która kosztowała koncern krocie. Obawy czy to dobry ruch, ma Steve McKee, prezydent of McKee Wallwork Cleveland Advertising. - Nie wiem, czy ten ruch i najnowsza kampania pozwoli na zwiększenie udziału w rynku - mówi.

Finał Super Bowl odbędzie się 7 lutego.

mkg ram

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane