• rozwiń

Bank mięknie w wojnie z klientami

Bank mięknie w wojnie z klientami
Foto: TVN24 Foto: BRE nieśmiało wyciąga rękę na zgodę

Wojna wywołana w internecie przez grupę aktywnych klientów niezadowolonych z oferty banków ma szansę wkrótce się zakończyć. W czwartek bankowcy z grupy BRE spotkają się z przedstawicielami klientów - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Internetowa kampania klientów przeciw bankom zaczęła się prawie rok temu. Konflikt dotyczył zapisów w umowach kredytowych o sposobie naliczania oprocentowania kredytów hipotecznych. W starych umowach widniał zapis, że wysokość odsetek zależy od decyzji zarządu BRE Banku, w którego skład wchodzą m. in. Multibank i mBank.

Klienci twierdzili, że kiedy wzrastały stopy procentowe, to bank natychmiast podnosił oprocentowanie kredytów.

Nie kwapił się jednak do jego obniżki, w momencie, gdy banki centralne rozpoczęły politykę cięć. Klienci zażądali więc zmiany warunków umowy, ale bank powiedział: nie. Rozpętała się wojna w internecie. Na stronach internetowych mstop.pl i nabiciwmbank.pl nie zostawiano na finansistach z BRE suchej nitki.

Niezgoda rujnuje dobre imię

Przedstawiciele banki do tej pory nie specjalnie chcieli rozmawiać. Teraz zmieniają zdanie i chcą się ułożyć z klientami. - Będziemy prowadzić dialog tak, aby osiągnąć kompromis, z którego obie strony będą zadowolone - mówi "DGP" Mariusz Grendowicz.

Powodem jest głównie sprawa wizerunku banku, który stwierdził, że w przyszłości taki spór może go drogo kosztować. - W dzisiejszym świecie nie ma marek, które miałyby immunitet - uważa Jacek Gadzinowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu agencji marketingowej Momentum Worldwide.

mkg//kdj

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane