• rozwiń
    • WIG20 2344.03 +0.97%
    • WIG30 2681.21 +0.94%
    • WIG 60902.04 +1.18%
    • sWIG80 11928.15 +0.52%
    • mWIG40 4035.38 +0.48%

Ostatnia aktualizacja: 2019-07-19 17:15

Dostosuj

60 instytucji promuje Polskę. Nieskutecznie

60 instytucji promuje Polskę. Nieskutecznie
Foto: sxc.hu Foto: Kraków - jedna z wizytówek Polski

60 różnych instytucji publicznych zajmuje się promocją Polski za granicą - wylicza "Gazeta Prawna" i ocenia, że znaczna część przeznaczonych na ten cel pieniędzy jest po prostu marnowana.

Każda z tych instytucji ma na promocję osobny budżet i robi to w zupełnie inny sposób - mówi dziennikowi Marcin Kaszuba, były wiceminister gospodarki. Według niego z kilkuset milionów złotych na promocję - 60 proc. przeznaczanych jest na administrację i utrzymanie. Co gorsza wiele stanowisk w tych instytucjach się pokrywa, a na faktyczną promocję naszego kraju przeznaczane są przez to dużo mniejsze kwoty.

Do tego ich działania nie są skoordynowane i często powodują utrwalenie negatywnego wizerunku Polski jako kraju zacofanego.

"Gazeta Prawna" pisze, że dobrą okazją do promocji Polski są imprezy międzynarodowe - takie, jak ubiegłoroczny szczyt klimatyczny w Poznaniu lub zbliżające się EURO 2012.

//kwj

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane