• rozwiń
    • WIG20 2235.52 -0.59%
    • WIG30 2531.97 -0.67%
    • WIG 58816.98 -0.55%
    • sWIG80 11572.11 -0.16%
    • mWIG40 3758.82 -0.57%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

To nie był wymarzony początek Apple Music. Błąd już po minucie

Tłoczno na rynku streamingu. Apple już po debiucie Odtwórz: Tłoczno na rynku streamingu. Apple już po debiucie
Foto: Apple | Video: TVN24 BiS Foto: Apple Music | Video: Tłoczno na rynku streamingu. Apple już po debiucie

Radio internetowe Beats 1, będące częścią nowej usługi Apple Music, przestało działać po niecałej minucie od uruchomienia. Po próbach uzyskania dostępu do audycji pojawiał się komunikat "Wystąpił nieznany błąd".

Działanie zostało wznowione po ponad 30 minutach.

Reakcja internautów

Problemy nie przeszły jednak bez echa w sieci i stały się obiektem uszczypliwości ze strony internautów.


 

Dostępny w Polsce

Apple Music jest dostępny w ponad 100 krajach (w tym także w Polsce) na iPhone'a, iPada i iPoda touch z iOS 8.4. Do końca roku serwis będzie dostępny na urządzenia z Androidem.

Przez pierwsze trzy miesiące usługa będzie darmowa, później trzeba wykupić subskrypcję. Polskie ceny abonamentu wynoszą 4,99 euro za jedną osobę lub 7,99 euro za pakiet rodzinny (obejmujący do 6 osób).

Bez innowacji

Kiedy szef Apple'a Tim Cook w czasie konferencji Worldwide Developers Conference 2015 (WWDC) zaprezentował nową usługę, wielu ekspertów nie kryło rozczarowania. Pomimo, że Apple Music poza strumieniowaną muzyką oferuje również całodobowe radio, teledyski, rozbudowane informacje o artystach, możliwość śledzenia ich aktywności w sieci, czy darmowy trzymiesięczny okres próbny, to jednak wielu oczekiwali czegoś więcej, czegoś ekstra, od firmy z dziedzictwem Steve'a Jobsa. Jednak niczego przełomowego im nie zaoferowano.

Serwis oferuje ponad 37 mln utworów, które mają być dopasowane do preferencji użytkownika. Dzięki nowej funkcji Connect możliwy będzie kontakt fanów ze swoimi idolami. Limit utworów, które można przechowywać, wynosi aż 100 tys. tytułów.

Obawy konkurencji

Pojawienie się na rynku serwisów streamingowych nowego gracza może być dla Spotify, Deezera, czy Tidala dużym wyzwaniem. Wszystko przez to, że klienci żadnej innej marki na świecie nie są w niej zakochani tak mocno, jak ci wielbiący logo z nadgryzionym jabłkiem.

Apple, poza niezwykłym przywiązaniem i wiernością fanów, ma coś jeszcze, czyli największy na świecie sklep m.in. z muzycznymi treściami cyfrowymi. Mowa oczywiście o iTunes. Ze sklepu korzysta około 500 mln użytkowników i to właśnie ich chce do siebie przyciągnąć Apple Music.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane