• rozwiń
    • WIG20 2359.02 +0.31%
    • WIG30 2713.20 +0.30%
    • WIG 60976.51 +0.31%
    • sWIG80 12070.70 +0.28%
    • mWIG40 4279.59 +0.32%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Problemy klientów z internetem. Operator odpowiada

Koniec roamingu. Gdzie nadal słono zapłacimy za rozmowę? Odtwórz: Koniec roamingu. Gdzie nadal słono zapłacimy za rozmowę?
Koniec roamingu. Gdzie nadal słono zapłacimy za rozmowę? "Źródło: TVN24 BiS"

W ostatnich dniach klienci operatora Play donoszą o problemach z internetem. Przyczyną miało być zniesienie krajowego roamingu, czyli korzystania z sieci innych operatorów. "Nie likwidujemy roamingu i dalej współpracujemy ze wszystkimi partnerami starając się optymalnie wykorzystać udostępnione nam zasoby" - zapewnił rzecznik prasowy Play Marcin Gruszka. Zaznacza, że mogło dojść do sytuacji, w której ktoś mógł stracić możliwość zalogowania do T-Mobile.

Przypomnijmy, że zgodnie z weekendowymi doniesieniami, użytkownicy sieci Play mieli stracić możliwości zalogowania się do Orange i T-Mobile w ramach roamingu krajowego. Tymczasem, zgodnie z zapisami umów, fioletowy operator zapewnia klientom krajowy dostęp do nadajników minimum jednego partnera roamingowego.

Do sprawy na swoim blogu odniósł się rzecznik prasowy Marcin Gruszka.

Play odpowiada

"Nie likwidujemy roamingu i dalej współpracujemy ze wszystkimi partnerami starając się optymalnie wykorzystać udostępnione nam zasoby. Koniec roamingu w Timo? Absolutnie nie. Nasz umowa obowiązuje jeszcze wiele lat i mamy zamiar z niej non stop korzystać" - zapewnił we wpisie.

Jednocześnie przedstawiciel Play nie wykluczył, że mogło dojść do sytuacji, w której ktoś mógł stracić możliwość zalogowania do T-Mobile. Takie osoby są proszone o kontakt telefoniczny.

"Podczas rozmowy konsultant udostępni Wam Timo again. Jak łobuzy tego nie zrobią to się poskarżcie" - dodał.

Ograniczanie internetu

Przypomnijmy, że na początku czerwca informowaliśmy o tym, że Play o połowę ogranicza prędkość internetu mobilnego w roamingu krajowym. Było to drugie cięcie dla klientów tej sieci w ostatnich 6 miesiącach.

Play pierwszy raz obniżyła prędkość internetu mobilnego swoim klientom w grudniu zeszłego roku. Wówczas spadła ona do 3 Mb/s. Tym razem telefonia komórkowa zmniejszyła szybkość jeszcze mocniej, bo o połowę, czyli do 1,5 Mb/s.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (4)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
mario5
czyżby nadszedł czas na to aby się rozejrzeć za innym operatorem ? , właśnie dlatego podpisałem umowę z play że mam problem z zasięgiem a u nich można było przełączać się na inne sieci a tu ostatnio klops , po co mi kmórka która nie ma zasięgu w moim domu .
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane