• rozwiń
    • WIG20 2102.23 +1.85%
    • WIG30 2406.14 +1.71%
    • WIG 56035.15 +1.46%
    • sWIG80 11616.48 +0.39%
    • mWIG40 3778.54 +0.59%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Ferrari marką luksusową nie tylko aut

Foto: PAP/EPA Foto: Ferrari marką luksusową nie tylko aut

Sergio Marchionne, szef koncernu Fiat Chrysler Automobiles (FCA), znany z nietuzinkowych pomysłów, takich jak np. podbój rynku amerykańskiego przez Fiata, chce teraz wprowadzić na rynek luksusowe towary pod markę Ferrari – informuje „Gazeta Wyborcza”.

Prada ma być wzorem dla Ferrari, która to marka kojarzy się z wyścigami Formuły 1 i autami w niebotycznej cenie. Może kiedyś sprzedaż kurtek i torebek z logo Ferrari będzie równie udana jak sprzedaż aut?

Jak na razie nie idzie to najlepiej. Według agencji Bloomberga w zeszłym roku handel ubraniami i innymi akcesoriami przyniósł tylko 21 mln euro – zaledwie 0,9 proc. całości przychodów Ferrari. Znając jednak konsekwencję Sergio Marchionne w realizacji swoich pomysłów, niebawem winno się to korzystnie zmienić.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane