• rozwiń
    • WIG20 2208.54 -0.16%
    • WIG30 2497.43 -0.11%
    • WIG 57950.18 -0.06%
    • sWIG80 11410.26 -0.38%
    • mWIG40 3665.88 +0.46%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Temat: Telekomunikacja

Wielka awaria w sieci Play opanowana. "Przepraszamy"

Wielka awaria w sieci Play opanowana. "Przepraszamy"
Foto: Shutterstock Foto: Play przeprosił klientów za niedogodności

To była jedna z najdłuższych awarii na rynku telekomunikacyjnym. Od weekendu tysiące użytkowników sieci Play miało problem z aktywacją pakietów, doładowaniami i wolnym internetem. Po kilku dniach operator poinformował, że opanował sytuację i przeprasza klientów za niedogodności.

Problemy techniczne w sieci Play pojawiły się w ostatni weekend. Użytkownicy skarżyli się m.in. na niedziałające pakiety, wolny internet i to, że pieniądze z dokonanych przelewów nie pojawiają się na ich kontach.

Wielka awaria

Na Facebookowym profilu sieci pojawiło się wiele komentarzy sfrustrowanych użytkowników, którzy przez kilka dni czekali na poprawne działanie usług, za które płacą. Firma przyznała w poniedziałek 24 października, że rzeczywiście doszło do awarii.

„Trwają intensywne prace nad rozładowaniem kolejki i spodziewamy się, że sytuacja wróci całkowicie do normy dziś wieczorem. Ja na Waszym miejscu tak na wszelki wypadek wstrzymałbym się z aktywacją pakietów do jutra” - napisał wówczas rzecznik spółki na oficjalnym blogu.

Ale dopiero po kolejnych dwóch dniach na blogu sieci pojawił się komunikat z wielki tytułem "Przepraszamy". Operator podał, że sytuację udało się opanować i wszystkie kupione w weekend pakiety powinny być już aktywowane.

Przeprosiny

"Jeszcze raz przepraszam te osoby, które miały przez nas trochę nerwowy weekend. Każdy Klient, który dziś ma zamiar aktywować pakiet zrobi to bezproblemowo" - zapewnia Marcin Gruszka, rzecznik Play i dodał, że gdyby problemy nadal się pojawiały, to użytkownicy powinni wysyłać odpowiednie zgłoszenia.

Użytkownicy telefonów komórkowych będą mogli korzystać z połączeń za granicą bez dodatkowych opłat. Zobacz materiał wideo:

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (7)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
maxymco
Nawet nie zauważyłem :)
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij
szaszapek
Ja też, ale ponoć połączenia działały normalnie. Jak nic nie aktywowałeś, ani nie korzystałeś z bankowości internetowej, to mogło się wydawać, że jest OK.
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane