• rozwiń

Awaria w dużym banku usunięta. Klienci mieli problemy z logowaniem

Ekspert o zmianach dla klientów banków Odtwórz: Ekspert o zmianach dla klientów banków
Ekspert o zmianach dla klientów banków "Źródło: tvn24"

Aplikacje i serwisy mBank są w pełni dostępne. Działają też płatności BLIK - poinformował w poniedziałek około 14.30 Krzysztof Olszewski, rzecznik mBanku. Wcześniej klienci mieli problemy z aplikacją mobilną, serwisami: transakcyjnym i maklerskim oraz płatnościami BLIK.

W poniedziałek klienci mBanku informowali w mediach społecznościowych o problemach związanych z działaniem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej. Awarię przed godzina 11.00 potwierdzili na Twitterze przedstawiciele mBanku.

"Logowanie do aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego trwa dłużej niż zwykle. Trudności dotyczą też aplikacji maklerskich mBanku. Nie zapłacicie BLIK-iem, ale możecie płacić naszymi kartami" - wyjaśniono w komunikacie.

Dodano wówczas, że trwają prace "nad przywróceniem dostępności usług".

Około godziny 14.30 Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, poinformował na Twitterze, że aplikacje i serwisy mBanku są w pełni dostępne. Działają też płatności za pomocą BLIK.

"Transakcje, które zlecaliście do tego czasu, realizowaliśmy normalnie. Działały również karty" - przypomniał.







Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane