• rozwiń
    • WIG20 2359.02 +0.31%
    • WIG30 2713.20 +0.30%
    • WIG 60976.51 +0.31%
    • sWIG80 12070.70 +0.28%
    • mWIG40 4279.59 +0.32%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Artykuł sponsorowany. Niekończąca się przyjemność z oglądania mundialu na smartfonie

Artykuł sponsorowany. Niekończąca się przyjemność z oglądania mundialu na smartfonie
Foto: T-Mobile Polska Foto: T-Mobile chce przyciągać coraz więcej młodych użytkowników

Wszystkich kibiców piłkarskich potyczek czekają gorące i wypełnione emocjami tygodnie. Dla wszystkich zapalonych fanów, ale także i dla tych widzów, którzy w czasie meczu chcieliby obejrzeć coś innego, operator T-Mobile przygotował nowe oferty na kartę wraz z usługą pozwalającą oglądać wideo z popularnych serwisów streamingowych bez konsumowania opłaconego pakietu internetu.

Od czasu, gdy w maju 2017 roku T-Mobile jako pierwszy z operatorów na polskim rynku uruchomił usługę Supernet Video dla klientów abonamentowych, korzysta z niej ponad 50 000 stałych użytkowników. Usługa pozwala oglądać wideo na smartfonach i tabletach w kilkunastu popularnych serwisach, oferujących dostęp do seriali i filmów na żądanie czy telewizji na żywo. Teraz usługa zostaje poszerzona także na użytkowników ofert przedpłaconych w T-Mobile.

T-Mobile chce przyciągać coraz więcej młodych użytkowników

Jak tłumaczy Piotr Bubak, odpowiedzialny w T‑Mobile za marketing dla rynku prywatnego, powodem wprowadzenia usługi dla klientów ofert na kartę jest sukcesywnie powiększająca się baza młodych klientów (tylko w ostatnich miesiącach wzrosła o 15% w całej grupie klientów T-Mobile), dla których największą potrzebą jest nieskrępowany dostęp do treści wideo, oglądanego przede wszystkim na smartfonach. „Chcemy zwrócić na siebie uwagę klientów nie pseudo-promocjami, lecz dostarczaniem takich rozwiązań, które przedstawiają realną wartość i – jak w tym przypadku – zdejmują limity i ograniczenia” – mówi Piotr Bubak, dodając – „Chcemy przyciągać coraz więcej młodych użytkowników, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć nowe profile ofertowe w T‑Mobile na kartę: przystępne cenowo, proste ale kompleksowo odpowiadające na potrzeby. Żeby każdy mógł bez wątpliwości rozpocząć swoją przygodę z najlepszą siecią”.

Futbol i seriale bez limitu w ofercie na kartę T-Mobile

Od czerwca tego roku klienci T‑Mobile na kartę będą mogli koncentrować się bez przeszkód na kibicowaniu swojej ulubionej drużynie, oglądaniu meczów, powtórek i najlepszych zagrań – bez obaw, że emocji dostarczy im nie strzelona bramka, ale transmisja przerwana brakiem internetu. W nowych ofertach na kartę, które operator wprowadził na początku czerwca, znajdą nie tylko nielimitowane rozmowy, SMS/MMS i 10 GB Internetu, ale również video bez limitu danych w ramach usługi Supernet Video.

Supernet Video pozwala klientom korzystać z oferty serwisów video wszędzie tam, gdzie znajdują się w zasięgu sieci T-Mobile. Niezależnie, gdzie się znajdą, będą mogli oddać się prawdziwym emocjom kibica dzięki streamingowi na żywo na TVP Sport. Z kolei w przerwie pomiędzy meczami na TVP Sport i TVP Stream, lub wtedy, kiedy telewizor zajmują kibice, można oddać się prawdziwie nielimitowanemu binge watchingowi na jednej z platform z popularnymi filmami i serialami, m.in. Netflix, Showmax, Player, Chilli Cinema czy VOD.pl, lub obejrzeć nowe materiały od ulubionych twórców na YouTube czy VEVO.

5 złotych na 5 dni – oglądasz wideo bez limitów

Supernet Video dostępny jest w nowych ofertach BEZ LIMITÓW w T‑Mobile na kartę, a z okazji mistrzostw mogą go aktywować także dotychczasowi klienci T‑Mobile na kartę z taryfą Frii. Aby włączyć Supernet Video za 5 zł na 5 dni (usługa jednorazowa), należy wysłać SMS o treści VIDEO pod bezpłatny numer 4385, lub zlecić aktywację Ekspresowym kodem *150*155*2#. Usługa dostępna od 19-go czerwca.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane