• rozwiń
    • WIG20 2233.87 +0.35%
    • WIG30 2531.47 +0.32%
    • WIG 58751.67 +0.22%
    • sWIG80 11571.42 -0.14%
    • mWIG40 3746.86 -0.06%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Trudny poranek klientów mBanku. Przerwa w dostępie do kont

Prezesi banków dostali po kieszeniach. Zobacz, ile zarobili w ubiegłym roku Odtwórz: Prezesi banków dostali po kieszeniach. Zobacz, ile zarobili w ubiegłym roku
Prezesi banków dostali po kieszeniach. Zobacz, ile zarobili w ubiegłym roku "Źródło: TVN24 BiS"

Do godziny 6:30 w niedzielę miała trwać przerwa techniczna w mBanku, ale nieoczekiwanie się przedłużyła. Klienci nie mieli dostępu do swoich kont ani przez internet, ani przez aplikację. Zgłaszali też problemy z płatnościami, jak jednak zapewnił mBank, "mogą swobodnie korzystać z kart". Ostatecznie, kilka godzin po czasie, udało się przywrócić pełen dostęp usług.

"Nie zapłacisz kartą, nie wypłacisz gotówki z bankomatu oraz nie skorzystasz z wpłatomatu. Prosimy o wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie” – informował bank o przerwie, która miała trwać w nocy z 27 na 28 maja (z soboty na niedzielę), w godzinach 02:00 – 06:3 . Przerwa nadal trwa, choć niektóre usługi są przywracane.

Klienci banku od rana informowali, że nie mieli dostępu do serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. Części osób nie działały też karty płatnicze - informowali na Facebooku. W odpowiedzi w informacji podanej  na profilu społecznościowy mBank zapewnił, że "klienci mogą swobodnie korzystać z kart".

 




 

Około  godziny 10.00 mBank zapewnił, że przerwa już się zakończyła, jednak nie wszyscy jeszcze mogli pd razu skorzystać z mobilnej aplikacji.


Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane