• rozwiń

Temat: Internet

Klienci dużego banku mają dwa poważne kłopoty

Placówka ING Banku Śląskiego (nagranie z 2013 roku) Odtwórz: Placówka ING Banku Śląskiego (nagranie z 2013 roku)
Foto: Shutterstock | Video: TVN24 BiS Foto: Klienci banku ING mieli problemy z dostępem do bankowości internetowej | Video: Placówka ING Banku Śląskiego (nagranie z 2013 roku)

To nie jest wymarzony początek tygodnia dla klientów banku ING. Przed południem mieli oni bowiem problemy z dostępem do bankowości internetowej. Klienci zgłaszają też problemy związane z podwójnym księgowaniem transakcji. Bank w korespondencji z tvn24bis.pl wyjaśnił zaistniałą sytuację.

O problemach alarmowali nas klienci banku na Kontakt 24. "Od kilku tygodni ING ma notorycznie awarie systemu. Nie można płacić za faktury a dostęp do kont jest zablokowany" - mogliśmy przeczytać w jednej wiadomości (pisownia oryginalna - red.).

Bank przeprasza

Przedstawiciele banku w odpowiedzi przesłanej tvn24bis.pl potwierdzili, że w poniedziałek około godz. 10.00 mieli problemy z systemem bankowości internetowej.

"Polegały ona na spowolnieniu pracy systemu, co w przypadku części osób skutkowało brakiem możliwości przeprowadzenia transakcji lub możliwością zalogowania się do konta" - wyjaśniono.

Bank tłumaczy jednak, że w trakcie naprawy systemu włączono "stary" system bankowości internetowej, "żeby klienci mogli przeprowadzać transakcje".

Jak poinformowano, system został naprawiony około godziny 13.20.

Podwójne naliczanie

Klienci banku zgłaszają jednak również inne problemy. "W piątek zrobiłem zakupy, kwota została zablokowana i ściągnięta z Konta po czym w dniu dzisiejszym te same transakcję są ściągane podwójnie z konta" - informuje jeden z internautów w wiadomości wysłanej na Kontakt 24.

Rzecznik prasowy ING Piotr Utrata przyznał, że rzeczywiście doszło do takich sytuacji w wyniku wewnętrznych problemów z systemem.

- Transakcje kartami w przypadku części klientów zostały naliczone podwójnie - powiedział w rozmowie z tvn24bis.pl. Jak dodał, bank uruchomił program, który "koryguje ten błąd działania kart".

- Myślę, że dzisiaj w nocy pieniądze wrócą na konto klientów - zapewnił rzecznik prasowy ING. Jednocześnie zaznaczył, że "jeżeli ktoś wszedł w ten sposób w debet, to nie poniesie z tego tytułu konsekwencji".

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane