• rozwiń
    • WIG20 2164.75 -0.41%
    • WIG30 2451.42 -0.51%
    • WIG 57024.61 -0.48%
    • sWIG80 11449.24 -0.03%
    • mWIG40 3636.71 -0.92%

Ostatnia aktualizacja: 2019-10-18 17:15

Dostosuj

Przegląd prasy. Klient robi zakupy w sieci i poza nią

Przegląd prasy. Klient robi zakupy w sieci i poza nią
Foto: Shutterstock Foto: Klient robi zakupy w sieci i poza nią

Synchronizacja komunikacji promocyjnej online i offline okazuje się kluczowa, bo klienci korzystają z wielu kanałów - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

Kiedy chcemy znaleźć odpowiedź na nurtujące nas pytania, wpisujemy pytanie w internetowe okienko wyszukiwarki. Podobnie sytuacja wygląda w momencie, w którym poszukujemy konkretnego produktu i chcemy uzyskać jak najwięcej informacji na jego temat. Często trafiając na ten idealny, nie kupujemy go online, ale wyruszamy po niego do sieci handlowych. Takie zachowanie nazywamy efektem ROPO (Research Online Purchase Offline), które stawia przed marketerami kolejne wyzwanie - w jaki sposób zaprezentować markę w sieci, tak by konsumenci nie podejmowali decyzji o zakupie produktu marki konsumenckiej?

Konsumenci w internecie najczęściej poszukują informacji o cenie, sprawdzają również opinie innych użytkowników. I tak w 2016 roku aż 95 proc. spośród wszystkich kupujących kupiło odzież lub obuwie w sposób tradycyjny, a internet był głównym źródłem informacji dla czterech proc. wszystkich kupujących - dowiadujemy się z raportu "Wpływ Internetu na zachowania zakupowe Polaków 2011-2016".

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane