• rozwiń
    • WIG20 2164.75 -0.41%
    • WIG30 2451.42 -0.51%
    • WIG 57024.61 -0.48%
    • sWIG80 11449.24 -0.03%
    • mWIG40 3636.71 -0.92%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Problemy z kasową obsługą w dużym banku. Klienci dostali zwolnienie z opłat w bankomatach

Problemy z kasową obsługą w dużym banku. Klienci dostali zwolnienie z opłat w bankomatach
Foto: bnpparibas.pl Foto: BGŻ BNP Paribas zapewnia, że płatności kartą są w pełni dostępne, zarówno w zakresie transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat z bankomatów

BGŻ BNP Paribas poinformował, że mogą pojawić się czasowe utrudnienia w kasowej obsłudze klientów w placówkach - chodzi o wpłatę i wypłatę pieniędzy. To pokłosie ujednolicenia bankowych systemów informatycznych w miniony weekend w Banku BGŻ BNP Paribas. "Do końca tygodnia wszyscy klienci naszego banku są zwolnieni z opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce" - oświadczył bank.

"W miniony weekend w Banku BGŻ BNP Paribas zostały ujednolicone bankowe systemy informatyczne. Obecnie trwa ich stabilizacja i występują przejściowe problemy techniczne. Oznacza to, że mogą pojawić się czasowe utrudnienia w kasowej obsłudze klientów w placówkach (wpłaty i wypłaty) oraz chwilowe problemy związane z zalogowaniem do bankowości elektronicznej. Intensywnie pracujemy nad usunięciem zidentyfikowanych przez nas problemów." - głosi komunikat banku przesłany tvn24bis.pl.

BGŻ BNP Paribas zapewnia, że płatności kartą są w pełni dostępne, zarówno w zakresie transakcji bezgotówkowych, jak i wypłat z bankomatów.

"Do końca tygodnia wszyscy klienci naszego banku są zwolnieni z opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce." - dodano w oświadczeniu.

"Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności. O sytuacji będziemy informować na bieżąco" - oświadczył bank.

Nowy system

Klienci banku od kilku dni narzekali na problemy z dostępem do swoich pieniędzy. Było to związane z przeprowadzają migracją danych i ujednoliceniem systemu bankowości elektronicznej.

"Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net. W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem  salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe" - czytamy w przesłanym do tvn24bis.pl stanowisku banku.

 

Szwecja rezygnuje z gotówki. Plastik zamiast bilonu i banknotów:

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane