• rozwiń
    • WIG20 2103.68 -0.21%
    • WIG30 2406.12 -0.16%
    • WIG 56047.39 -0.13%
    • sWIG80 11585.53 -0.05%
    • mWIG40 3753.25 -0.07%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Poważna awaria polskiego banku. Klienci bez dostępu do bankowości internetowej

Poważna awaria polskiego banku. Klienci bez dostępu do bankowości internetowej
Foto: Shutterstock Foto: Bank Pocztowy ma problem z bankowością internetową

Problemy czekają na wszystkich klientów Banku Pocztowego. Od kilkudziesięciu godzin występuje bowiem problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR (automatyczna infolinia bankowa do obsługi rachunku), usługi Giro płatność (umożliwia wygodną wypłatę gotówki osobom wskazanym przez właściciela rachunku w placówkach poczty) oraz przelewów natychmiastowych.

Informację o problemach otrzymaliśmy na Kontakt 24 od zaniepokojonego internauty.

"Klienci banku Pocztowego przeżywają gehennę. Nie można zalogować się do serwisu bankowości internetowej (pocztowy24.pl), nie dochodzą przelewy z innych banków, nie można wykonać polecenia przelewu, niektórzy klienci skarżą się że nie mogą wypłacić gotówki z bankomatów jak również placówek banku, nie można płacić kartą" - mogliśmy przeczytać w wiadomości.

Bank Pocztowy wyjaśnia

We wtorek na stronie Banku Pocztowego pojawił się komunikat w tej sprawie. "Występuje czasowy problem z dostępem do bankowości internetowej Pocztowy24, obsługi rachunków przez IVR, usługi Giro płatność oraz przelewów natychmiastowych" - poinformowano.

Jednocześnie wskazując, że powodem problemów są prace konserwacyjne, które prowadzono w ostatni weekend. "Niestety, spowodowały one czasową niedostępność bankowości internetowej Pocztowy24 oraz IVR wczoraj i dzisiaj (tj. w poniedziałek i wtorek - red.)" - czytamy w komunikacie.

Bank uspokaja klientów, że wszelkie transakcje dokonane przez Klientów 5 grudnia br. za pośrednictwem placówek pocztowych i bankomatów zostały zaksięgowane na rachunkach zgodnie z datą ich złożenia.

- Przepraszamy Klientów za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do zdalnej obsługi rachunku, usługi Giro Płatność i przelewów natychmiastowych. Zapewniamy, że środki Klientów są bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, by przywrócić pełną dostępność naszej obsługi: zarówno za pośrednictwem placówek, jak i poprzez bankowość internetową czy infolinię - mówi cytowany w komunikacie Bartosz Trzciński z biura prasowego Banku Pocztowego.

Bank nie precyzuje, kiedy przywróci pełną funkcjonalność swojego systemu.

Jednocześnie reklamacje klientów dotyczące operacji dokonanych w tym czasie, jak zapewnia bank, zostaną rozpatrzone w trybie przyspieszonym.

 

Jak ustrzec się irytujących opłat bankowych? Gościem programu "Biznes dla Ludzi" był Jarosław Sadowski (21.09.2016):

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (3)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
oczywistość
Tak się mści oszczędzanie na dziale IT. Dyrektorów od patrzenia w sufit jest zbyt dużo, ludzi do pracy brak, a pensje żenujące. Daleko się w ten sposób nie dojedzie.
  • 1
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane