• rozwiń

Awaria w banku usunięta. Klienci mieli problemy z logowaniem

Ekspert o zmianach dla klientów banków Odtwórz: Ekspert o zmianach dla klientów banków
Ekspert o zmianach dla klientów banków "Źródło: tvn24"

W poniedziałek klienci Banku Millennium mieli problemy z korzystaniem z Millenetu i aplikacji mobilnej. Około godziny 15.00 bank poinformował, że serwis i aplikacja działają już prawidłowo.

O problemach bank poinformował przed południem na swojej stronie oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Na kłopoty z dostępem do pieniędzy zwracali uwagę także klienci.

"Nie mogę się zalogować od samego rana" - pisał jeden z internautów na koncie Banku Millennium Twitterze.

"Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu" - wyjaśniał bank w komunikacie.

Bank Millennium nie podawał, jakie były przyczyny problemów z logowaniem do konta i aplikacji.

 

Parę godzin później bank poinformował, że awaria została usunięta. "Informujemy, że serwis internetowy Millenet i aplikacja mobilna działają prawidłowo" - napisali przedstawiciele Banku Millennium na Twitterze.




Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane