• rozwiń

Awaria w dużym banku. Klienci mieli kłopoty z logowaniem

Ekspert o zmianach dla klientów banków Odtwórz: Ekspert o zmianach dla klientów banków
Ekspert o zmianach dla klientów banków "Źródło: tvn24"

Wszystko już działa. Zarówno serwis transakcyjny, jak i aplikacja mobilna - poinformował tvn24bis.pl zastępca rzecznika mBanku Piotr Rutkowski. W piątkowe popołudnie klienci banku mieli problemy z logowaniem i przeprowadzaniem transakcji.

W piątek około południa na problemy z serwisem transakcyjnym i logowaniem do aplikacji mobilnej zwracali uwagę w mediach społecznościowych klienci mBanku.

"Znowu problemy techniczne, zalogować się nie da", "czy jest jakiś powód ze aplikacja mobilna banku działa dziś topornie, względnie w ogóle?", "nie działa logowanie" (pisownia oryginalna - red.) - to niektóre komentarze opublikowane na Facebookowym profilu banku.

Informacje o problemach otrzymaliśmy również na Kontakt 24. "Nie działa serwis transakcyjny mBanku, blik, karty, nie można zalogować się do konta bankowego", "problemy z serwisem transakcyjnym. Brak możliwości zalogowania się do serwisu internetowego, aplikacji mobilnej" - pisali internauci.

Sprawę awarii potwierdzili na Twitterze przedstawiciele mBanku. "W tej chwili możecie mieć problem z zalogowaniem do aplikacji i serwisu transakcyjnego. Nie skorzystacie też z BLIK-a, dlatego korzystajcie z kart. Pracujemy nad tym, żeby jak najszybciej rozwiązać problem. Będziemy was informować na bieżąco. Przepraszamy za utrudnienia" - czytamy we wpisie.



Niedługo później, w odpowiedzi na pytania tvn24bis.pl, zastępca rzecznika prasowego mBanku Piotr Rutkowski poinformował, że przywrócona została możliwość logowania do serwisu transakcyjnego.

"Wciąż jednak pracujemy nad aplikacją mobilną. Będziemy informować (na stronie www i social mediach) jak tylko uda nam się z tym uporać. Tymczasem prosimy o korzystanie z serwisu www" - napisał.

Po godzinie 14 Rutkowski przekazał tvn24bis.pl, że problemy z serwisem transakcyjnym i aplikacją mobilną zostały rozwiązane. "Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności" - podkreślił. Informację tę na Twitterze potwierdzono również na oficjalnym profilu banku.




Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane