• rozwiń
    • WIG20 2236.08 +0.83%
    • WIG30 2558.04 +0.65%
    • WIG 58371.01 +0.41%
    • sWIG80 12705.48 -0.82%
    • mWIG40 4225.97 -0.33%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Awaria w ING Banku Śląskim usunięta. Klienci rano mieli problemy z aplikacją

Pięć opłat bankowych, o których możesz nie wiedzieć Odtwórz: Pięć opłat bankowych, o których możesz nie wiedzieć
Pięć opłat bankowych, o których możesz nie wiedzieć "Źródło: tvn24bis.pl"

Klienci ING Banku Śląskiego nie mogli w piątek rano korzystać z niektórych usług bankowości internetowej w swoich telefonach. Wszystko przez brak dostępu do aplikacji Moje ING. Przed godziną 10.00 awaria została usunięta.

"Trwają prace serwisowe. W tej chwili aktualizujemy aplikację Moje ING mobile. Wprowadzamy usprawnienia, które poprawią działanie aplikacji" - taki komunikat widzieli w piątek rano klienci ING Banku Śląskiego przy próbie zalogowania się do aplikacji Moje ING.

Co można zrobić?

Jak poinformował tvn24bis.pl rzecznik banku Piotr Utrata, nie działały aplikacje mobilne Moje ING na systemy Android i iOS.

Podkreślał, że podstawowe operacje bankowe, sprawdzenie salda na koncie oraz wykonanie przelewu, można było przeprowadzić w wersji przeglądarkowej systemu Moje ING, czyli na komputerze oraz telefonie. Oznaczało to, że w obu przypadkach trzeba było wejść na stronę internetową banku.

Przed godz. 10.00 awaria została usunięta. - Obecnie system działa już prawidłowo - poinformowała tvn24bis.pl Joanna Majer-Skorupa z biura prasowego ING Banku Śląskiego.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane