• rozwiń
    • WIG20 2173.75 +0.82%
    • WIG30 2463.94 +0.89%
    • WIG 57297.12 +0.70%
    • sWIG80 11452.13 -0.32%
    • mWIG40 3670.47 +0.71%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Awaria w Pekao odcięła klientów od kont. "Wszystko już działa należycie"

PZU i Polski Fundusz Rozwoju kupiły pakiet akcji Banku Pekao Odtwórz: PZU i Polski Fundusz Rozwoju kupiły pakiet akcji Banku Pekao
PZU i Polski Fundusz Rozwoju kupiły pakiet akcji Banku Pekao "Źródło: TVN24 BiS"

"Awaria serwisu Pekao24.pl, brak dostępu do konta" - poinformowali nas czytelnicy. Spora część klientów banku nie miała dostępu do konta internetowego, a w związku z tym nie mogła sprawdzić salda rachunku, wykonać przelewu czy złożyć dyspozycji. Około godziny 15.00 bank uporał się awarią systemu.

Pierwsze informacje o awarii dostaliśmy od czytelników na Kontakt24. Katarzyna Karpiuk, rzeczniczka prasowa banku, potwierdziła, że część klientów mogła mieć problem z dostaniem się na stronę i z zalogowaniem się do konta. 

Serwisy bankowe

Trudności z zalogowaniem się dotyczyły serwisów bankowości elektronicznej Pekao24, Pekao24Makler oraz Xelion i wynikały "z przyczyn technicznych".

Jak wyjaśniła Karpiuk, usługi powinny być w pełni dostępne przed godziną 15.00. Tak też się stało.

- Wszystko już działa należycie - zapewniła w rozmowie z tvn24bis.pl.

Jednocześnie na stronie internetowej banku pojawił się nowy komunikat:

"Informujemy, że w związku z zaplanowanymi pracami serwisowymi 10 sierpnia (czwartek) w godzinach 00:01 - 01:00 nastąpi przerwa techniczna w dostępie do serwisów Pekao24, serwisów Xelion i usług maklerskich".

Bank przeprosił klientów za niedogodności.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane