• rozwiń

Awaria bankomatów. "Zablokowane pieniądze powinny być dostępne w sobotę"

Problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów Odtwórz: Problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów
Foto: Shutterstock | Video: tvn24 Foto: Jeden z banków wydał komunikat ws. awarii bankomatów | Video: Problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów

W całej Polsce wystąpiły w czwartek problemy z wypłatą pieniędzy z bankomatów sieci Euronet. Informowali o tym sami klienci, komunikat wydał także operator maszyn. "W związku z awariami w kilku bankach, po godzinie 15 wystąpiły czasowe problemy z realizacją transakcji w sieci Euronet" - napisała w oświadczeniu. Firma zapewnia, że od godz. 17.00 problemy już nie występują.

"Od godz. 17.00 transakcje są realizowane i bankomaty sieci Euronet działają prawidłowo. Nieudane transakcje są procesowane zwrotnie zgodnie z zasadami organizacji płatniczych" - czytamy w komunikacie przesłanym tvn24bis.pl i opublikowanym na profilu społecznościowym Euronet Polska.

Do awarii odniósł się wcześniej mBank. W komunikacie zamieszczonym na stronie banku poinformowano, że "zablokowane pieniądze powinny być dostępne w sobotę (12.11.2016 roku)". Powołując się na informacje otrzymane od operatora maszyn, mBank podkreślił przy tym, że "wszelkie transakcje powinny być realizowane bez przeszkód".




Problemy z wypłatą

Informację o problemach z wypłatą pieniędzy z bankomatów Euronet otrzymaliśmy na Kontakt 24. Pisali o tym również sami internauci w komentarzach na stronie Euronetu na Facebooku.

"(...) w jednym bankomacie próbowałam wyjąć 100pln, w drugim 100pln a w trzecim 50!!!! Kasa z konta zniknęła (...)" - mogliśmy przeczytać w jednym z komentarzy. "Bankomat (...) najpierw bardzo długo przetwarzał moją transakcję, po czym poinformował, że nie może ona zostać zrealizowana. Po wejściu na konto okazało się, że pieniądze zostały pobrane, co nie jest prawdą" - informował inny z klientów.

Do awarii szybko odniósł się m.in. mBank. W komunikacie zamieszczonym na stronie banku poproszono klientów o skorzystanie z innych sieci, m.in. PlanetCash czy bankomatów BZWBK.

Komunikat Credit Agricole

Przypomnijmy, że w najbliższych dniach utrudnienia czekają na klientów Credit Agricole Bank Polska. Jak poinformował bank, "w piątek (11 listopada) od godz. 22:00 do niedzieli (13 listopada) do godz. 23:59 nie będzie możliwe korzystanie z naszych serwisów: telefonicznego, internetowego oraz mobilnego CA24".

Niedogodności wynikają z prac prowadzonych przez Krajową Izbę Rozliczeniową, a także z prac modernizacyjnych w systemach banku. "Transakcje kartami płatniczymi (płatności, wypłaty gotówki z bankomatów) powinny być w pełni dostępne" - dodano.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (9)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze
Mert
niech placa kare !!jak my chcemy gotöwke z wlasnego konta pobrac to niektöre banki pobieraja oplate za tranzakcje !!nie dziala to tez w druga strone !!
  • 0
  • 0
  • zgłoś naruszenie
zamknij

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane