• rozwiń
    • WIG20 2319.10 -1.69%
    • WIG30 2669.43 -1.61%
    • WIG 60097.10 -1.44%
    • sWIG80 12009.31 -0.51%
    • mWIG40 4238.99 -0.95%

Ostatnia aktualizacja: 2019-03-22 17:15

Dostosuj

MOTORYZACJA

PARTNER
SERWISU

Funkcjonalność i bezpieczeństwo docenione przez Polaków

Funkcjonalność i bezpieczeństwo docenione przez Polaków Odtwórz: Funkcjonalność i bezpieczeństwo docenione przez Polaków
Foto: Volvo Car Poland | Video: Volvo Car Poland Foto: Volvo zaprezentowało rekordowe wyniki w 2018 roku | Video: Funkcjonalność i bezpieczeństwo docenione przez Polaków

Ponad 600 tysięcy sprzedanych aut, coraz mocniejsza pozycja na światowych rynkach i... wyjątkowo atrakcyjna oferta, mogąca trafić w gust najbardziej wymagającego klienta. Volvo Car Poland podsumowało 2018 rok, który dla szwedzkiego koncernu był pod każdym względem rekordowy!

ARTYKUŁ SPONSOROWANY.

Funkcjonalność i bezpieczeństwo, z których od wielu lat słynie marka, zostały docenione nie tylko przez ekspertów (tytuł Samochodu Roku 2018 dla Volvo XC40), ale i przez kierowców. W ubiegłym roku, po raz pierwszy w ponad dziewięćdziesięcioletniej historii Volvo, liczba sprzedanych aut przekroczyła 600 tysięcy (dokładnie były to 642 253 sztuki). Sprzedaż globalna wzrosła o 12,4 procenta i choć głównym rynkiem zbytu pozostaje Europa, szwedzki koncern zdobywa coraz większą popularność w Chinach i Stanach Zjednoczonych, w których tempo wzrostu jest zdecydowanie najlepsze.

Volvo, które jeszcze kilka lat temu było przykryte lekką patyną, lekkim kurzem, ma w tej chwili najświeższą ofertę na rynku. To jest marka nowoczesnych, ładnych, bezpiecznych modeli

Stanisław Dojs, PR Manager Volvo Car Poland

Znakomicie wyglądały również wyniki Volvo w Polsce. Koncernowi udało się bowiem zrealizować cel na... 2020 rok, przekraczając barierę 10 tysięcy sprzedanych samochodów (dokładnie 10 477 sztuk). Co najważniejsze, ubiegłoroczne sukcesy nie sprawą, że Volvo spocznie na laurach. Marka przygotowała już wyjątkowo atrakcyjną ofertę na 2019 rok.

- Volvo, które jeszcze kilka lat temu było przykryte lekką patyną, lekkim kurzem, ma w tej chwili najświeższą ofertę na rynku. To jest marka nowoczesnych, ładnych, bezpiecznych modeli - powiedział Stanisław Dojs, PR Manager Volvo Car Poland.

Rok 2019 szwedzki koncern zaczyna modelem S60, czyli średniej wielkości sedanem, produkowanym w Stanach Zjednoczonych, a także Volvo V60 cross country, czyli uterenowioną wersją wprowadzonego w ubiegłym roku kombi. Marka odważnie stawia na "elektryfikację" swojej oferty. Nowe modele będą albo hybrydami typu plug-in, albo autami czysto elektrycznymi, albo hybrydami równoległymi, tzw. mild hybrid, w których silnik elektryczny tylko wspomaga spalinowy.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane