• rozwiń

Cenny czas reklamowy. Telewizja Puls przedłuża umowę z TVN Media

Cenny czas reklamowy. Telewizja Puls przedłuża umowę z TVN Media
Foto: TVN Foto: Dalsza współpraca TVN Media i Telewizji Puls

Spółka TVN Media, czyli największe biuro sprzedaży reklam w Polsce podpisało umowę z Telewizją Puls, która jest nadawcą kanałów TV Puls i PULS . Umowa dotyczy sprzedaży czasu reklamowego.

Umowa będzie obowiązywała od 1 stycznia 2015 roku i potrwa rok. W ramach kontraktu TVN Media będzie kontynuować współpracę w ramach Premium TV z TV Puls i PULS 2 zapewniając wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w obszarze sprzedaży spotów. Na mocy umowy Premium TV posiada także wyłączność agencyjną na sprzedaż sponsoringu w tych stacjach. 

Satysfakcja i korzyści

- Kontynuacja współpracy z Telewizją Puls świadczy o obustronnej satysfakcji z dotychczasowych działań i korzyściach zarówno po stronie nadawcy jak i po stronie Biura Reklamy TVN Media. Nowa umowa to dla Telewizji Puls gwarancja ciągłości współpracy i dalszego wykorzystania najwyższych kompetencji brokerskich Premium TV, podczas gdy my cieszymy się z posiadania w ofercie najsilniejszych kanałów ogólnopolskich wśród nowych kanałów naziemnej telewizji cyfrowej - mówi Markus Tellenbach, prezes zarządu TVN i Dyrektor Generalny TVN S.A.

Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls stwierdził natomiast, że "TV Puls – trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce - jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV w 2011 roku i tą owocną dla obydwu stron współpracę będziemy kontynuowali w 2015 roku". - Wierzymy, że współpraca ta pomoże nam zrealizować cele biznesowe zachowując wysoką dynamikę wzrostu naszych obu kanałów - dodał Dariusz Dąbski.

Sprzedaż reklam

TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a kanału PULS 2 od początku jego istnienia - lipca 2012 roku. Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement).

Telewizja Puls to trzecia największa komercyjna telewizja w Polsce. Posiada dwa ogólnopolskie kanały telewizyjne TV Puls i PULS 2 w TOP 10 w Polsce. Kanały TV Puls i PULS 2 w listopadzie 2014 roku zanotowały łączny udział rynkowy na poziomie 5,70 proc. (SHR, A16-49). Nadawca oferuje najlepszą rozrywkę, w tym topowe filmy i seriale, atrakcyjne dokumenty i animacje. Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami, takimi jak: NBCUniversal, Warner (Bros.), 20th Century Fox, Disney, Discovery, Viacom i Sony Pictures Television.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane