• rozwiń

Znana marka szykuje rewolucję. Takich strojów już tam nie kupisz

Znana marka szykuje rewolucję. Takich strojów już tam nie kupisz
Foto: Victoria Secret Foto: Victoria's Secret to jedna z najpopularniejszych firm bieliźniarskich na świecie

Znana marka zapowiedziała, że z końcem roku przestanie sprzedawać kostiumy kąpielowe - poinformował "Cosmopolitan". Według czasopisma amerykańska firma ma zamiar wypełnić powstałą lukę odzieżą sportową.

Koncern L Brands, właściciel marki Victoria's Secret, jeszcze na początku 2015 roku chwalił się, że sprzedaż kostiumów kąpielowych przynosi rocznie 500 mln dolarów zysku.

Sytuacja zmieniła się jednak po kilku miesiącach.

W sierpniu tego samego roku firma odnotowała, bowiem niższe niż oczekiwano przychody ze sprzedaży odzieży z tego segmentu.

Przyspieszyć rozwój

Na konsekwencje nie trzeba było długo czekać. Szef L Brands Les Wexner powiedział na początku kwietnia, że firma "wprowadza zmiany, aby przyspieszyć rozwój oraz wzmocnić działalność w perspektywie długoterminowej poprzez uproszczenie modelu działania". W praktyce oznacza to odejście od sprzedaży kostiumów kąpielowych.

Victoria's Secret to jedna z najpopularniejszych firm bieliźniarskich na świecie. Została założona w 1977 roku w San Francisco.

Zobacz. Ubrania szyte na miarę. Pomysł na biznes?

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane