• rozwiń
    • WIG20 2192.68 +0.20%
    • WIG30 2523.61 +0.09%
    • WIG 56853.74 +0.18%
    • sWIG80 11585.70 +0.33%
    • mWIG40 3939.29 -0.01%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 11:07

Dostosuj

Britney wydała nowy album. Gwiazda jak "produkt marketingowy"

Britney Spears jak produkt marketingowy Odtwórz: Britney Spears jak produkt marketingowy
Foto: Sony Music Entertainment Foto: Kadr teledysku "Glory" | Video: Britney Spears jak produkt marketingowy

Britney Spears wydała w piątek swoją najnowszą, dziewiątą już, płytę „Glory”. O życiu popowej gwiazdy powstaje także dokument. Opowiadał będzie o czasach jej dzieciństwa spędzonego w Luizjanie, jej związku z Justinem Timberlakiem, małżeństwie z Kevinem Federlinem a także o jej załamaniu nerwowym, którego świadkiem był cały świat i próbie jej powrotu na szczyty muzycznych list. - Mam wrażenie, że to jest już taki trochę produkt marketingowy trzymany na świeczniku. Że ona wie co się dzieje, ale nie do końca. Gdzieś się do tego przyzwyczaiła i pogodziła z tym. Ale może to jest tylko moje odczucie - komentowała na antenie TVN24BiS Gabi Drzewiecka, dziennikarka muzyczna Radia Zet.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane