• rozwiń

Britney wydała nowy album. Gwiazda jak "produkt marketingowy"

Britney Spears jak produkt marketingowy Odtwórz: Britney Spears jak produkt marketingowy
Foto: Sony Music Entertainment Foto: Kadr teledysku "Glory" | Video: Britney Spears jak produkt marketingowy

Britney Spears wydała w piątek swoją najnowszą, dziewiątą już, płytę „Glory”. O życiu popowej gwiazdy powstaje także dokument. Opowiadał będzie o czasach jej dzieciństwa spędzonego w Luizjanie, jej związku z Justinem Timberlakiem, małżeństwie z Kevinem Federlinem a także o jej załamaniu nerwowym, którego świadkiem był cały świat i próbie jej powrotu na szczyty muzycznych list. - Mam wrażenie, że to jest już taki trochę produkt marketingowy trzymany na świeczniku. Że ona wie co się dzieje, ale nie do końca. Gdzieś się do tego przyzwyczaiła i pogodziła z tym. Ale może to jest tylko moje odczucie - komentowała na antenie TVN24BiS Gabi Drzewiecka, dziennikarka muzyczna Radia Zet.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane