• rozwiń
    • WIG20 2324.99 +0.74%
    • WIG30 2672.31 +0.65%
    • WIG 60812.49 +0.67%
    • sWIG80 16152.68 +0.16%
    • mWIG40 4822.79 +0.62%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

Zmiany na Instagramie. Gigant wprowadza nowe reklamy

Zmiany na Instagramie. Gigant wprowadza nowe reklamy
Foto: Shutterstock Foto: Na Instagram Stories pojawią się reklamy

Należący do Facebooka serwis Instagram będzie emitował reklamy w ramach funkcji Instagram Stories. Dzięki temu firma chce zwiększyć wpływy reklamowe - wynika z opublikowanego w środę komunikatu, na który powołuje się agencja Reuters.

Serwis społecznościowy Instagram stanie się w ten sposób - jak ocenia Reuters - ważnym graczem zapewniającym portalowi Facebook wzrost przychodów z reklam w 2017 roku.

Podczas ostatnich konferencji poświęconych omówieniu wyników finansowych szefowie Facebooka podkreślali, że portal może wkrótce znaleźć się w sytuacji, gdy nasycenie reklam na jego stronach będzie tak duże, iż uniemożliwi im to zwiększenie liczby emisji.

Eksperci ds. mediów, na których powołuje się Reuters, oceniają, że otwarcie Instagram Stories dla przeszło 30 reklamodawców umożliwi Facebookowi zachowanie drugiej pozycji pod względem udziału w rynku reklamy cyfrowej. Obecnie ustępuje jedynie Alphabet (Google). - Instagram może stać się dla Facebooka równie ważnym źródłem (pozyskiwania pieniędzy), jak YouTube dla Google - prognozuje Noah Mallin z agencji MEC.

Instagram Stories

Instagram Stories umożliwia użytkownikom umieszczanie w serwisie zdjęć i materiałów wideo, które są w nim dostępne przez 24 godziny. Aplikacja została uruchomiona w sierpniu ubiegłego roku. Dziennie korzysta z niej 150 mln użytkowników - jak podaje, cytowany przez Reutersa, dyrektor Jim Squires z Instagramu.

Pełnoekranowe reklamy będą ukazywać się w określonych odstępach czasu w trakcie przeglądania przez użytkowników zdjęć i filmów. Jak podaje Reuters, Instagram testuje teraz nową usługę we współpracy ze swoimi głównymi reklamodawcami - General Motors, Nike i Airbnb.

Według firmy badawczej eMarketer w tym roku 74 proc. firm tylko w Stanach Zjednoczonych zadeklarowało chęć korzystania z Instagramu. W 2016 roku do celów marketingowych serwis ten wykorzystało 53 proc. przedsiębiorstw. Jak ocenia Reuters, dzięki takim wynikom Instagram może wygrać rywalizację z Twitterem.

 

Młodzież w dobie internetu. Zobacz rozmowę z Anną Rywczyńską, która była gościem TVN24 BiS (26.09.2016):

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane