• rozwiń
    • WIG20 2480.73 +0.49%
    • WIG30 2870.29 +0.34%
    • WIG 64397.32 +0.29%
    • sWIG80 15125.13 -0.06%
    • mWIG40 4924.84 -0.13%

Ostatnia aktualizacja: 2017-09-22 17:15

Dostosuj

Znana marka zniknie ostatecznie z rynku. Nowy szyld stacji

Stacje paliw nie tylko dla samochodów. "Poczucie bezpieczeństwa" "Źródło: TVN Turbo"

Logo stacji paliwowych działających dotychczas jako Statoil zniknie z polskich dróg ostatecznie do końca marca 2018 roku. Do tego czasu ma się zakończyć proces rebrandingu, czyli zmiany wyglądu stacji i logo na Circle K - poinformowała spółka w komunikacie.

Jak informuje sieć Circle K, pierwsze 100 z ponad 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo widnieje między innymi na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku.

"W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat" - powiedział cytowany w komunikacie prezes Circle K Polska Giedrius Bandzevicius.

Zmiany w kolejnych regionach

Jak poinformowała spóła, zmiana nazwy będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku tego roku proces rebrandingu obejmie stacje na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Spółka podkreśla, że zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy.

Nazwa sieci stacje zostaje zmieniona, ponieważ właściciel Circle K Polska, czyli Grupa Alimentation Couche-Tard po zakupie Statoil Fuel and Retail w 2012 r. otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. W 2015 r. grupa Couche-Tard zdecydowała, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w jej portfelu, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane