• rozwiń
    • WIG20 2359.87 +0.28%
    • WIG30 2741.42 +0.22%
    • WIG 62053.31 +0.17%
    • sWIG80 15366.05 -0.05%
    • mWIG40 4865.55 -0.01%

Ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:15

Dostosuj

Awaria w popularnym banku odcięła klientów od kont na wiele godzin

Jak bezpiecznie korzystać z bankowości mobilnej? "Źródło: TVN24 BiS"

Klienci Banku Zachodniego WBK przez kilka godzin zgłaszali problemy z dostępem do swoich kont zarówno przez stronę internetową, jak i aplikację mobilną. BZ WBK około godziny 17.30 poinformował, że serwisy są dostępne.

Jak informowała Monika Nowakowska z BZ WBK, problemy skutkowały spowolnionym działaniem usług bankowości elektronicznej BZWBK24 internet i BZWBK24 mobile lub czasową niedostępnością niektórych funkcji.

- Nasze służby techniczne pracują cały czas nad przywróceniem prawidłowego działania serwisu - zapewniała Nowakowska.

Jak dodała, bez problemu z kont mogli korzystać klienci iBiznes24.

Na swoim profilu społecznościowym bank poinformował, że awaria została już usunięta.




Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane