• rozwiń
    • WIG20 2489.50 +0.02%
    • WIG30 2859.70 -0.14%
    • WIG 63993.34 -0.03%
    • sWIG80 14103.12 +0.36%
    • mWIG40 4823.93 -0.31%

Ostatnia aktualizacja: Dziś 17:15

Dostosuj

TVN Media nagrodzone srebrnym EFFIE za kampanię HGTV Home & Garden

TVN Media nagrodzone srebrnym EFFIE za kampanię HGTV Home & Garden

TVN Media otrzymał srebrną EFFIE AWARDS w kategorii "media, kultura i rozrywka" za kampanię promocyjną HGTV Home & Garden "Do zobaczenia w Twoim domu", przygotowaną we współpracy z domem mediowym Starcom i agencją OS3. Co więcej, w kategorii "technologie i innowacje" wyróżniono chatbot Milionerzy, stworzony razem ze Starcomem.

- To wielki zaszczyt, że kampania stacji HGTV Home & Garden została uhonorowana w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS. To wynik ciężkiej pracy całego Departamentu Marketingu TVN Media oraz doskonałej współpracy z naszymi partnerami. Ogromnie cieszy także wyróżnienie działań promocyjnych dla programu "Milionerzy'. Jesteśmy dumni, że możemy razem świętować takie sukcesy – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu i Komunikacji/Członek Zarządu TVN Media.

Celem komunikacji kanału HGTV Home & Garden było zbudowanie świadomości i wizerunku marki, a co za tym idzie zachęcenie widzów do oglądania debiutującej na początku stycznia tego roku stacji. Już w pierwszych dniach nadawania telewizja odnotowała prawie 0,7 proc. udziału. To wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych stacji tematycznych. Obecnie HGTV Home & Garden jest jednym z najpopularniejszych kanałów lifestylowych na polskim rynku.

Najważniejsze miejsce

- Dom zaczyna się od ludzi. To najważniejsze miejsce w naszym życiu - tam tworzą się relacje, marzenia i plany na przyszłość. Taki właśnie jest kanał HGTV Home & Garden i to jest przekaz, który chcieliśmy zawrzeć w naszej komunikacji - powiedział Tomasz Marszałł.

Kluczowym elementem kampanii promocyjnej była przygotowana specjalnie dla TVN Media piosenka "Wracam" w wykonaniu zespołu Lasery. Szybko stała się jednym z najbardziej popularnych utworów w serwisach subskrypcyjnych - Spotify, Deezer, Google Play i iTunes. W pierwszych miesiącach emisji spot HGTV na platformie YouTube obejrzało ponad 1,36 mln widzów. Wideo było często udostępniane w mediach społecznościowych przez internatów, którzy tworzyli także własne wersje spotu.

EFFIE AWARDS to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych na świecie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W konkursie nagradzana jest przede wszystkim efektywna współpraca pomiędzy agencją a klientem oraz ich obopólne dążenie do osiągnięcia jak najlepszych rezultatów rynkowych reklamowanej marki.

TVN od 18 lat jest sponsorem strategicznym konkursu, a od 7 lat partnerem merytorycznym jest także Premium TV.

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Komentarze (0)

Dodaj Komentarz

Zaloguj się , aby dodać komentarz
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
+0 nowe komentarze

Zasady forum

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN24BiŚ nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane