• rozwiń
    • WIG20 2304.48 -0.16%
    • WIG30 2661.88 -0.07%
    • WIG 60982.19 -0.01%
    • sWIG80 15982.99 -0.04%
    • mWIG40 4888.14 +0.39%

Ostatnia aktualizacja: 2017-06-23 17:15

Dostosuj

Mocny start kanału HGTV Home & Garden

07.01.2017 | Najchętniej oglądany lifestyle'owy kanał w USA wystartował już w polskiej wersji Odtwórz: 07.01.2017 | Najchętniej oglądany lifestyle'owy kanał w USA wystartował już w polskiej wersji
Foto: tvn24 | Video: Fakty TVN Foto: HGTV Home & Garden to najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Teraz podbija serca polskich widzów | Video: 07.01.2017 | Najchętniej oglądany lifestyle'owy kanał w USA wystartował już w polskiej wersji

7 stycznia zadebiutował na polskim rynku kanał tematyczny HGTV Home & Garden. To najpopularniejsza stacja lifestylowa w USA. Polacy zobaczyli ją jako pierwsi w Europie. Już w dniu startu kanał odnotował wysoki udział w grupie komercyjnej 16-49 - 0,48 proc. Następnego dnia (8 stycznia) udziały (SHR) wzrosły aż do 0,66 proc.

- Uruchamiając HGTV, spodziewaliśmy się sukcesu, a tak dobre wyniki w pierwszym weekendzie nadawania są najlepszą prognozą dla rozwoju kanału. Prawie 0,7 proc. udziału w grupie 16-49 to wynik nieosiągalny dla wielu dojrzałych kanałów tematycznych. Widzowie spędzili średnio 40 minut przed telewizorem to najlepszy dowód siły naszej ramówki - powiedział Maciej Maciejowski, dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu i Nowych Mediów Grupy TVN.

Polskie produkcje hitem

Wśród najchętniej oglądanych programów w premierowy weekend stacji znalazły się produkcje polskie o tematyce ogrodniczej z prowadzącą Mają Popielarską oraz programy z udziałem Doroty Szelągowskiej (“Domowe rewolucje”, “Dorota was urządzi”, “Polowanie na mieszkanie”). Wysokie wyniki odnotowały także propozycje z oferty zagranicznej kanału takie jak: “Łowcy domów” (House Hunters) czy „Misja: Remont” (Renovation Raiders).

HGTV Home & Garden to kanał z portfolio Scripps Networks Interactive. W USA nadaje przeszło 20 lat. Na polskim rynku pojawił się w wyniku przekształcenia kanału TVN Meteo Active. HGTV jest dostępny w ofercie Orange, Cyfrowego Polsatu, nc+, Vectry, UPC, INEI, Netii oraz innych operatorów kablowych takich jak Toya czy Multimedia.

HGTV Home&Garden jest skierowany przede wszystkim do mieszkańców dużych miast – ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, wyraz własnej indywidualności, a także miejsce pracy, zabawy oraz relaksu. Kanał jest doskonałym wyborem nie tylko dla tych, którzy uwielbiają majsterkować i własnoręcznie tworzyć domowe ozdoby, ale także dla tych, którzy cenią sobie dobrą rozrywkę.

Jakie programy?

​W ofercie stacji znajdują się lokalne programy przygotowane specjalnie na potrzeby HGTV takie jak: „Domowe rewolucje”, „Rzeczy OdNowa”, „Nowa Maja w ogrodzie” czy „Musisz to mieć”.  Widzowie mogą zobaczyć także sprawdzone międzynarodowe formaty - „Zarobić na remoncie” (Flip or Flop), „Domy z potencjałem” (Fixer Upper), „Poszukiwacze domów” (House Hunters), „Misja: Remont” (Renovation Raiders), „Podwórkowa reaktywacja” ( Desperate Landscapes) czy „Wielka demolka” (Sledgehammer) oraz popularne pozycje z ramówki TVN („Perfekcyjna pani domu”, „Polowanie na kuchnie”).

Trwa cisza referendalna, która zakończy się w niedzielę o godz. 21. W tym czasie forum będzie wyłączone.

Ustawienia

Zamknij ustawienia
Ustawienia zostały zapisane